Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

Недостатньо знати, треба і застосовувати. Недостатньо хотіти, треба і робити. Гете

пʼятницю, 16 вересня 2016 р.

Конкурс - лакмусовий папірець

... бо відразу проявляє ставлення адміністрації і колективу кожної ЦБС до такої важливої, на моє переконання, форми розвитку ініціативності, творчості, здорової конкуренції серед працівників бібліотек.
Перемога у конкурсі це завжди здорово, але це не має бути самоціллю. В ході його проведення довелося почути про різні підходи до участі в ньому. Дехто наймав для цього художника і  пропонував включити у склад журі конкурсу художників, хтось залучив до участі у фотосесії своїх користувачів, аби основний елемент плаката був оригінальним, хтось використав  для плакатів фрагменти зображень з Інтернету, чого за умовами, прописаними в положенні про конкурс, не слід було робити.
Лакмусом рівня нашої інформаційної доброчесності та медіаграмотності є також і оцінювання робіт. За умовами конкурсу, колектив кожної ЦБС колегіально присуджує бали (від 1 до 10) кожному із плакатів, що представлені на конкурс, крім власного.
Ознайомилась поки що із оцінками, що присудив плакатам колектив ЦБС одного з районів міста і зажурилася. І ось чому.
Стає зрозумілим, що багато  колег не чули про QR-кодування оцифрованих книжок, що представлені на бібліотечних сайтах.  Сканування QR-коду з мобільного телефону дає можливість легко перейти на розділ сайту, де представлена книга, та завантажити її у свій гаджет для читання.
Більше про цю технологію читайте у спеціальній публікації цього блогу.
Не усі знають, напевне, про методи перевірки зображення (картинки) на предмет його унікальності. Це один зі складових медіаграмотності бібліотекаря. Можна це зробити за допомогою Google Зображення, ввівши в пошукове вікно  url адресу зображення чи завантаживши його зі свого комп'ютера, або за допомоги одного з  ось таких сервісів.
Намагайтеся бути максимально об'єктивними, належно оцінивши старання, креативність та зусилля колег по створенню плакатів. Свої бали надсилайте на поштову скриньку методичного відділу до 20 вересня.  



Немає коментарів:

Дописати коментар

Ви хочете залишити коментар, але не знаєте, як.
Дуже просто:
- натисніть на стрілочку поруч з віконцем "Коментувати як"
- виберіть Ім'я/URL
- наберіть своє ім'я, рядок URL можете залишити порожнім
- "Продовжити" і коментуйте! Дякую!
Для тих, чиї коментарі не з'явилися під дописом - не пройшли модерацію. На це можуть бути наступні причини:
- коментар є спамом;
- коментуючий ображає почуття людей;
-коментар містить нецензурні слова;
- повторний коментар (навіщо повторювати озвучену раніше думку);
- ім'я коментатора є “неприроднім” - вид спаму;
- коментуючий пише не по темі.

Популярні публікації блогу